کاپلو: اگر بارسلونا را نمی بردیم، اخراج می شدم

به گزارش مجله بای بلاگ، فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید 13 سال پس از قهرمانی با این تیم در رقابت های لالیگا، درباره آن صحبت کرد.

کاپلو: اگر بارسلونا را نمی بردیم، اخراج می شدم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حالا 13 سال از قهرمانی دراماتیک رئال مادرید در رقابت های لالیگا با هدایت فابیو کاپلو ایتالیایی می گذارد. جایی که کهکشانی ها در هفته پایانی رقابت های لالیگا با نتیجه 3-1 مایورکا را شکست دادند و به لطف پیروزی در مسابقه رو در رو مقابل بارسلونا جام قهرمانی را بالای سر بردند؛ دیداری که در آن خوزه آنتونیو ریس فقید دوبار و مامودو دیارا یک بار برای رئالی ها پیروز به گلزنی شدند.

فابیو کاپلو، حالا پس از 13 سال درباره آن قهرمانی دراماتیک و پیروزی در بازی پایانی برابر مایورکا صحبت کرده است. او در این باره گفت: وقت استراحت بازی مقابل مایورکا بسیار مهم بود زیرا من به بازیکنانم گفتم، ما یک کار بسیار مهم انجام داده ایم و 8 یا 9 امتیاز فاصله را با بارسلونا جبران کردیم. گفتم که ما نمی توانیم قهرمانی را به کاتالان ها هدیه دهیم.

کاپلو در ادامه گفت: در ماه فوریه ما با بارسلونا بازی داشتیم و اگر به پیروزی نمی رسیدیم و یا حتی با تساوی هم متوقف می شدیم، من از تیم اخراج می شدم چرا که پیش از آن در دو یا سه بازی شکست خورده بودیم و اتفاقات خوبی رخ نداده بود. من با بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم که در هر بازی باید مانند فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند.

واقعیت این است که سخت ترین بازی ما در راه آن قهرمانی، مسابقه آخر مقابل مایورکا بود... نه نه باید بگویم دو مسابقه آخر؛ دیداری که ما مقابل اوئلوا با نتیجه 2-0 پیروز شدیم هم بسیار سخت بود چرا که آنها کار را برای ما سخت کردند و سعی داشتند ما را شکست دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2789

به "کاپلو: اگر بارسلونا را نمی بردیم، اخراج می شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو: اگر بارسلونا را نمی بردیم، اخراج می شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید