پاسخ منفی بیرانوند به درخواست گل محمدی، پرسپولیس دست به کار شد!

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند در جابجایی زمستانی در حالی قراردادی سه ساله با آنتورب بلژیک به امضا رساند که آغاز این قرارداد از ابتدای فصل آینده رقابت های ژوپیلرلیگ خواهد بود.

پاسخ منفی بیرانوند به درخواست گل محمدی، پرسپولیس دست به کار شد!

شیوع جهانی بیماری کرونا و تعطیلی رقابت های فوتبال باشگاهی و ملی در کشورهای مختلف باعث شد تا دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران نتواند طبق قرار قبلی خود با بلژیکی ها برای انجام تست پزشکی به این کشور سفر کند.

حالا مسئولان آنتورب با توجه به بازگشایی پروازهای خارجی خواستار حضور بیرانوند در تست های پزشکی و تمرینات خود شده است. این در حالی است که تا خاتمه رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران 9 هفته و بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که پرسپولیس نیز در آن حضور دارد چهار ملاقات باقی مانده است.

تعویق بازی های داخلی فوتبال ایران سبب شده تا یحیی گل محمدی راضی به جدایی زودهنگام دروازه بان شماره یک خود نباشد و این موضوع را در گفتگوی خود با سایت باشگاه پرسپولیس نیز اینگونه مطرح نمود: این اتفاق نباید بیشتر از 48 ساعت طول بکشد. فکر نمی کنم خیلی لازم باشد که علیرضا قبل از آغاز مسابقات بلژیک به این کشور برود و به نظرم بعد از خاتمه لیگ برتر هم می تواند برود و تست هایش را انجام دهد. من به باشگاه هم گفته ام مخالف رفتن بیرانوند برای تست هستم و همانطور که فیفا هم اعلام نموده او تا آخر فصل بازیکن تیم ماست و باید تا خاتمه لیگ ما را همراهی کند.

این موضوع سبب شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستار تعویق زمان حضور بیرانوند به آنتورب شوند اما مدیران این باشگاه بلیت بیرانوند را برای چهارشنبه هفته جاری آماده نموده اند تا ضمن حضور در تست های پزشکی بتواند در تمرینات نیز شرکت کند.

دروازه بان پرسپولیس نیز با توجه به قرارداد سه جانبه خود با پرسپولیس و آنتورب اعلام نموده است امکان مخالفت شخصی با رفتن به آنتورب را ندارد و تابع تصمیمات و توافقات احتمالی دو باشگاه است.

باشگاه پرسپولیس تصمیم به ارسال نامه ای به باشگاه آنتورب دارد تا بتواند زمان انجام تست پزشکی بیرانوند را حدود دو ماه به تعویق بیندازد. همچنین در صورت عدم موافقت این باشگاه خواستار بازگشت زودهنگام دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پس از تست پزشکی به تهران شوند تا بیرانوند بتواند از دروازه پرسپولیس در ادامه بازی های لیگ برتر حراست کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2497

به "پاسخ منفی بیرانوند به درخواست گل محمدی، پرسپولیس دست به کار شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ منفی بیرانوند به درخواست گل محمدی، پرسپولیس دست به کار شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید