مجلس عراق 15 مهر منحل می گردد خبرنگاران

به گزارش مجله بای بلاگ، نمایندگان عراق شامگاه چهارشنبه با انحلال مجلس عراق در روز 7 اکتبر (15 مهر) برای برگزاری انتخابات موافقت کردند.

مجلس عراق 15 مهر منحل می گردد خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نمایندگان مجلس عراق شامگاه چهارشنبه با انحلال مجلس در روز 7 اکتبر (15 مهر) و برگزاری انتخابات در روز 10 اکتبر (18 مهر) موافقت کردند.

از سوی دیگر نمایندگان مجلس عراق در نشست روز چهارشنبه بودجه سال 2021 این کشور را نیز تصویب کردند.

فاضل الفتلاوی نماینده مجلس عراق از ائتلاف الفتح چندی پیش گفته بود که طرح های آمریکا برای مداخله در پفراینده انتخابات را رصد نموده ایم.

الفتلاوی در مصاحبه ای از رصد تحرکات سفارت آمریکا و تماس های آن با بعضی طرف ها به منظور مشارکت در آمادگی های فنی مربوط به انتخابات به بهانه نظارت بین المللی اطلاع داد.

بدر حامد عباس دیگر نماینده مجلس عراق نیز درباره دخالت آمریکا در انتخابات زودهنگام عراق هشدار داد و گفت که این دخالت ها اعتبار انتخابات را خدشه دار می نماید.

همچنین محمد کریم نماینده مجلس عراق از فراکسیون صادقون تأکید کرد که عراق به مشورت هیچ کشوری درباره انتخابات احتیاج ندارد و در عین حال هیچ کس مخالف نظارت بین المللی و ثبت ملاحظات درباره فرایند انتخابات نیست اما این امر باید در چارچوب معقول و مطابق با معیارهای جهانی صورت گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6704

به "مجلس عراق 15 مهر منحل می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس عراق 15 مهر منحل می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید