منچستریونایتد این 4 بازیکن بارسا را می خواهد

به گزارش مجله بای بلاگ، منچستریونایتد پس از حذف در نیمه نهایی لیگ اروپا، حالا به صورت جدی به تقویت خود برای فصل 20-2021 فکر می کند.

منچستریونایتد این 4 بازیکن بارسا را می خواهد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فصل منچستریونایتد با شکست 2-1 از سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا خاتمه یافت. شیاطین سرخ تیم برتر میدان بودند ولی با گلی که در دقایق خاتمهی دریافت کردند، غافلگیر شده و نتوانستند واکنش خوبی نشان دهند.

از دیجیکالا امروز با 40٪ تخفیف کفش بخر!

به این ترتیب برای چهارمین سال متوالی دست منچستری ها از کسب جام کوتاه ماند. بسیاری معتقدند یونایتد برای فصل بعد اگر دو سه بازیکن بزرگ جذب نکند، بار دیگر هیچ شانسی در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نخواهد داشت و قافیه را به لیورپول و منچسترسیتی می بازد.

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد نیز در نشست خبری خود تایید کرد که نیاز به جذب چند بازیکن برای نزدیک تر شدن به لیورپول و سیتی دارند.

طبق ادعای Manchester Evening News، یونایتدها روی 4 بازیکن بارسلونا نظر مثبت دارند. عثمان دمبله، آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی بازیکنانی هستند که منچستریونایتد علاقه مند به جذب آنهاست و جالب اینکه باشگاه کاتالان نیز مخالفتی با فروش این بازیکنان ندارد و به پیشنهاد برای آنها گوش خواهد داد.

طبق این گزارش، یونایتد حتی مذاکراتی جدی را با دمبله و اومتیتی داشته است. در این بین ایوان راکیتیچ به سران منچستر پاسخ منفی داده و گفته است که تمایلی برای حضور در این باشگاه ندارد و در مورد ویدال هم یونایتد تنها علاقه مند به معاوضه بازیکن با بارسلوناست و حاضر به پرداخت رقم بالایی برای این هافبک 33 ساله نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3759

به "منچستریونایتد این 4 بازیکن بارسا را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد این 4 بازیکن بارسا را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید