دراگون هانگژو؛از هتل های 5 ستاره هانگژو، اقامتگاهی که برنده جایزه ستاره الماس شد، تصاویر

به گزارش مجله بای بلاگ، موقعیت هتل دراگون هانگژو به گونه ای است که دور تا دور آن را جاذبه ها و معابد مختلفی گرفته و مهمانان در طول مدت اقامت خود هر روز جاذبه ای دیدنی برای بازدید خواهند داشت.

دراگون هانگژو؛از هتل های 5 ستاره هانگژو، اقامتگاهی که برنده جایزه ستاره الماس شد، تصاویر

همین موقعیت خوب دراگون در کنار امکانات خوب آن است که باعث شده زوج های جوان این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایند.

امکانات هتل دراگون نشان از اهمیت ویژه این هتل به مهمانان خود دارد. این هتل با به کارگیری مدرن ترین امکانات روز در اتاق های خود کوشش نموده تا اقامت آرام و آسایش بیشتری را برای مهانان خود فراهم آورد و اقامتشن در هتل را به اقامتی استثنایی تبدیل کند.

اتاق های مدرن هتل دراگون هانگژو مجهز به تلفن های هوشمند HTC و سیستم تلوزیون تعاملی هستند و در هر اتاق دستگاه آیپاد داک و DVD پلیر قرار گرفته تا مهمانان تکنولوژی مورد احتیاج خود را در دسترس داشته باشند.

از تکنولوژی های استفاده شده در اتاق های هتل دراگون که بگذریم، امکانات فراوان دیگری را نیز در اتاق ها و هتل دراگون خواهیم دید. تمامی اتاق های هتل دراگون دکوراسیون و مبلمانی مدرن داشته و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای چای/ قهوه ساز هستند. مهمانان در تمامی محیط هتل امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت.

بد نیست بدانید که مهمانان دراگون اینترنت هتل را بسیار عالی توصیف نموده اند. مهمانانی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، می توانند از مرکز فیتنس مجهز هتل استفده نمایند و پس از یک ورزش حسابی سری به استخر شنای آبگرم دراگون زده و خستگی در نمایند.

مهمانانی که در چین اقامت می نمایند قطعا به دنبال رستورانی مطمئن برای چشیدن طعم غذاهای چینی هستند چه جایی بهتر از رستوران هتلی 5 ستاره که علاوه بر غذاهای ایتالیایی و ژاپنی، غذاهای خوش رنگ و اشتها آور چینی را سرو می نماید و زحمت بیرون رفتن و دنبال رستوران گشتن را از سر مهمانان کم می نماید. اگر هم به دنبال نوشیدنی باشید، قسمت بار هتل با انواع نوشیدنی های مختلف آماده پذیرایی از شماست.

جالب است بدانید هتل دراگون گالری هنر تماشایی هم دارد که بد نیست در طول مدت اقامت خود سری به آن بزنید. دراگون علاوه بر خدمات تفریحی مانند اتاق بازی و سالن بلیارد، خدمات مفید دیگری مانند خدمات تهیه بلیط هواپیما، خدمات تور، کرایه اتومبیل، خدمات روم سرویس، امکانات برای معلولین، آسانسور، اتاق بدون سیگار، فروشگاه و خدمات لاندری را نیز به مهمانان خود ارائه می دهد. دراگون از کادری حرفه ای و خوش اخلاق برخوردار است که تمامی کوشش خود را برای آسایش و راحتی مهمانان به کار میگیرند.

کارکنان دراگون به زبان های انگلیسی و چینی مسلط اند و مهمانان مسئله ای در برقراری ارتباط با آن ها نخواهند داشت. بخش پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان است.

اماکن نزدیک هتل دراگون هانگژو پکن

فاصله هتل دراگون هانگژو تا پاگودا بائوچو: 0.8 کیلومتر

فاصله هتل دراگون هانگژو تا مرکز ورزشی Huanglong: 0.9 کیلومتر

فاصله هتل دراگون هانگژو تا دریاچه غربی(برف باقی مانده زمستان بر روی پل): 1.2 کیلومتر

فاصله هتل دراگون هانگژو تا معبد یو فی: 1.8 کیلومتر

فاصله هتل دراگون هانگژو تا میدان وولین: 2.1 کیلومتر

فاصله هتل دراگون هانگژو تا میدان ووشان: 3.2 کیلومتر

فاصله هتل دراگون هانگژو تا معبد لینگین: 4.8 کیلومتر

فاصله هتل دراگون هانگژو تا چشمه هوپائو(چشمه ببر): 6.6 کیلومتر

فاصله هتل دراگون هانگژو تا تالاب شی شی: 7.6 کیلومتر

فاصله هتل دراگون هانگژو تا فرودگاه بین المللی هانگژو ژیاشان: 27.9 کیلومتر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4409

به "دراگون هانگژو؛از هتل های 5 ستاره هانگژو، اقامتگاهی که برنده جایزه ستاره الماس شد، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دراگون هانگژو؛از هتل های 5 ستاره هانگژو، اقامتگاهی که برنده جایزه ستاره الماس شد، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید