دایی گزینه تیم ملی است، AFC اجازه می داد یک بازی برگزار کنیم

به گزارش مجله بای بلاگ، فریدون اصفهانیان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره سلب میزبانی از ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: این موضوعی است که نمی گردد به سادگی از کنارش گذشت. وظیفه ما در فدراسیون این است که پیگیری کنیم و مسئولان هم در حال آنالیز هستند. ان شاءالله که میزبانی را نگیرند ولی اگر این کار را بنمایند برای ما خوبیت ندارد. احتیاج به رایزنی و ارتباطات زیاد است و باید از حق باشگاه ها دفاع کرد. برخی باشگاه ها ماه ها و سال ها کوشش نموده اند تا سهمیه آسیایی بگیرند. همینطور حق طرفداران است که بازی تیم هایشان را در آسیا را در ایران تماشا نمایند. باید دید چه می گردد.

دایی گزینه تیم ملی است، AFC اجازه می داد یک بازی برگزار کنیم

وی در پاسخ به این سئوال که آیا موافق انصراف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا است؟ یادآور شد: چه کسی موافق انصراف است که ما باشیم ولی نباید اجازه بدهیم امنیت و کل مملکت مان را زیر سئوال ببرند. این همه مسابقه در ایران برگزار شده است. کدام یک به مشکل خورده؟ ما فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم برگزار کردیم و همه از میزبانی ایران تعریف کردند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید نمود: امنیت ما از کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشتر است. همه چیز سر جایش است و دلیل تصمیم AFC را نمی دانم. به نظرم کنفدراسیون آسیا اجازه می داد یک بازی برگزار می شد و اگر اتفاقی می افتد، آن زمان تصمیم به سلب میزبانی از ما می گرفت. الان هم می توانند همین کار را نمایند.

اصفهانیان درباره آماتور شدن فوتبال ایران در صورت انصراف از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به هر حال اینها را می گویند. شاید مسئولان فعلی AFC و یا رئیس فیفا سال بعد نباشند! ان شاءالله که این اتفاقات رخ ندهد.

باتوجه به حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی عمان، انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس و مخالفت سپاهان با جدایی امیر قلعه نویی، علی دایی چقدر برای سرمربیگری تیم ملی شانس دارد؟ عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال گفت: نمی دانم. علی دایی یکی از گزینه های ما است و تصمیم نهایی هم گرفته می گردد. باید جلسه هیات رئیسه برگزار گردد که هنوز زمانش را اعلام ننموده اند. تکلیف تیم ملی باید زودتر تعیین گردد و بنده هم از آقای بهاروند (سرپرست فدراسیون) درخواست می کنم سریعتر جلسه را برگزار کند تا تیم ملی از بلاتکلیفی خارج گردد.

اصفهانیان درباره اینکه مسعود تابش مدیرعامل سپاهان اعلام نموده امیر قلعه نویی پیشنهاد رسمی برای تیم ملی نداشته و به این ترتیب به نظر می رسد حضور علی دایی روی نیمکت تیم ملی قطعی باشد، توضیح داد: شاید آقای تابش فردا چیز دیگری بگوید و عنوان کند که پیشنهاد بوده است! دایی یکی از گزینه های ما است و باید ببینیم آقای بهاروند با چه کسی مذاکره نموده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خاتمه در پاسخ به این سئوال که چه کسی با سرمربی بعدی تیم ملی مذاکره می نماید؟ گفت: مسئولیت این کار بر عهده آقای بهاروند و کمیته فنی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 444

به "دایی گزینه تیم ملی است، AFC اجازه می داد یک بازی برگزار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی گزینه تیم ملی است، AFC اجازه می داد یک بازی برگزار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید