خبرنگاران 15 مزاحم نوامیس مردم در مریوان دستگیر شدند

به گزارش مجله بای بلاگ، سنندج - خبرنگاران - فرمانده انتظامی مریوان از دستگیری 15 موتور سوار و راننده خودرو که مزاحم نوامیس شهروندان این شهر شده بودند خبر داد.

خبرنگاران 15 مزاحم نوامیس مردم در مریوان دستگیر شدند

سرهنگ کامبیز رستم نیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مصوبات شورای تامین شهرستان و همچنین درخواست بسیاری از شهروندان با حضور دادستان طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز شهر مریوان اجرا شد.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس طی یک عملیات پنج دستگاه خودروی سواری و 15 دستگاه موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مریوان یادآور شد: در این عملیات 15 نفر که برای شهروندان و خانواده ها در پارک ها و مکانهای تفریحی ایجاد مزاحمت می کردند و سلاح سرد و یا خالکوبی داشتند بازداشت و از آنها تعداد 60 قبضه سلاح سرد از جمله چاقو، قمه و شمشیر کشف و ضبط شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان که همواره در ایجاد نظم و امنیت یاریگر پلیس هستند تاکید کرد: پلیس با هرگونه قدرت نمایی و برهم زدن آرامش عمومی جامعه به شدت برخورد کرده و به خانواده ها توصیه می کند مواظب فرزندان خود بوده و برآنها نظارت کرده و اجازه ندهند بدون گواهینامه رانندگی کنند.

سرهنگ کامبیزنیا با بیان اینکه طرح مقابله با اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد گفت : طرح تامین مدارس و طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت های که با سرعت زیاد و با آلودگی صوتی ایجاد مزاحمت می کنند نیز در دستور کار پلیس است و با خاطیان به شدت برخورد می شود.

هفته گذشته نیز دادستان انقلاب و عمومی مریوان در اطلاعیه ای گفت جهت ارتقای ضریب امنیت، آسایش عمومی و رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی مراکز عمومی، تفریحی و پارک ها به صورت ویژه انجام و با حضور دادستان و فرمانده انتظامی و ماموران پلیس به مرحله اجرا در آمد و در مجموع 27 نفر دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده بود، در این طرح 9 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و یا دارای پلاک مخدوش متعلق به این افراد توقیف و تعدادی سلاح سرد از جمله چاقو، قمه، باتوم و شوکر برقی نیز از متهمان کشف و ضبط شد.

شهرستان مریوان با جمعیت 153 هزار نفری در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4228

به "خبرنگاران 15 مزاحم نوامیس مردم در مریوان دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 15 مزاحم نوامیس مردم در مریوان دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید