خبرنگاران پلیس راه: جاده های استان همدان خیس و لغزنده است

به گزارش مجله بای بلاگ، همدان- خبرنگاران- رییس پلیس راه استان همدان گفت: بارش باران موجب لغزندگی و کُندی تردد در جاده های این استان شدند.

خبرنگاران پلیس راه: جاده های استان همدان خیس و لغزنده است

سرهنگ رضا عزیزی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بارش برف در گردنه ها و همچنین باران محورهای ارتباطی این استان را فرا گرفته و در مقطعی به علت شدت ریزش برف مجبور به اعمال محدودیت تردد شدیم.

وی افزود: تیم های پلیسی راه از ورود خودروهای سبک و سنگین به گردنه اسدآباد به صورت مقطعی جلوگیری کردند تا تیم های راهداری با برف روبی و پاکسازی راستا، راه را برای تردد خودرها ایمن کنند.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: با وجود تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی بیشتر سواری ها زنجیر چرخ به همراه نداشتند که در صورت ورود به راستاهای برف گیر و لغزنده از راستا اصلی منحرف شده و راهبندان و ترافیک ایجاد می کردند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: امروز تا به امروز 2 سانحه فوتی و یک تصادف زنجیره ای در راستاهای ارتباطی این استان روی داده که در سانحه نخست به علت واژگونی سواری در جاده ملایر - اراک، راننده خودرو فوت کرد و سرنشین وسیله نقلیه مجروح شد.

رییس پلیس راه استان گفت: بسیاری از رانندگان با وجود بارش برف و باران و خیس شدن سطح جاده با سرعت بالا و به مثابه رانندگی در زمان خشک بودن سطح جاده تردد کرده و عامل بروز سانحه می شوند.

وی تاکید کرد: به طور حتم با قطع شدن بارش و برودت هوا شاهد پدیده یخ سیاه در سطح راه ها بوده چرا که راهداری نمی تواند به سرعت با پخش شن و نمک از یخ زدن سطح جاده جلوگیری کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6513

به "خبرنگاران پلیس راه: جاده های استان همدان خیس و لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس راه: جاده های استان همدان خیس و لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید