خبرنگاران تفاهم نامه تأمین اقتصادی طرح های راه و شهرسازی آذربایجان غربی امضا شد

به گزارش مجله بای بلاگ، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در چارچوب آیین نامه اجرایی دولت، تفاهم نامه تأمین اقتصادی پروژه های راه و شهرسازی بین نایب رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار آذربایجان غربی و این نهاد با بانک صادرات امضا شد.

خبرنگاران تفاهم نامه تأمین اقتصادی طرح های راه و شهرسازی آذربایجان غربی امضا شد

سید محسن حمزه لو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: تأمین مالی اجرای قطعه سوم پروژه آزادراه ارومیه - تبریز و پروژه احداث بزرگراه بین المللی ارومیه - سرو در مجموع به ارزش پنج هزار و 500 میلیارد ریال با عاملیت بانک صادرات تحت نظر قوانین و مقررات بانک مرکزی، مهم ترین موضوع این تفاهم نامه محسوب می گردد.

وی ادامه داد: شتاب بخشی به فرایند بهبود زیرساخت های حمل ونقلی به وسیله ظرفیت سیستم بانکی یکی از برنامه های استان به شمار می رود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیش از این، تأمین مالی 2هزار میلیارد ریالی از محل ماده 56 با مشارکت بانک توسعه تعاون توانسته فرایند تکمیل زیرساخت های حمل ونقل را سرعت بخشد.

امید می رود با اجرای این طرح ها، فرایند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر در آذربایجان غربی، شاخص های توسعه مالی نیز به روز به روز بیشتر گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6191

به "خبرنگاران تفاهم نامه تأمین اقتصادی طرح های راه و شهرسازی آذربایجان غربی امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تفاهم نامه تأمین اقتصادی طرح های راه و شهرسازی آذربایجان غربی امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید