خبرنگاران باشگاه فولاد از داور مسابقه با نساجی شکایت کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران- خبرنگاران- باشگاه فولاد خوزستان به صورت رسمی از داور بازی دیشب این تیم مقابل نساجی مازندران شکایت کرد.

خبرنگاران باشگاه فولاد از داور مسابقه با نساجی شکایت کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم های نساجی مازندران و فولاد خوزستان دیشب (دوشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این مسابقه تا دقیقه 80 با نتیجه 2 بر صفر به سود فولاد بود اما نساجی با گل هایی که در دقایق 80، 90 و 6+90 به ثمر رساند، بازی را با نتیجه سه بر 2 به سود خود به خاتمه رساند.

باشگاه فولاد خوزستان که معتقد است باید در مسابقه دیشب به پیروزی می رسید، علت شکست خود را اشتباهات سریالی داوری عنوان نموده است.

برخورد داوران با بازیکنان و نیمکت فولاد، پنالتی واضح روی محمد قاسمی نژاد در خاتمه نیمه نخست که اعلام نشد، اخراج اشتباه وحید حیدریه مدافع فولاد، پنالتی گرفته شده برای نساجی که به زعم کارشناسان اشتباه بوده و همچنین خطای منجر به گل سوم نساجی از جمله مواردی است که باشگاه فولاد به آن اعتراض دارد.

این باشگاه شکایت علیه تیم داوری تنظیم نموده و به کمیته انضباطی و کمیته داوران فرستاده است.

در بخش دیگری از خبری که سایت فولاد خوزستان درباره این شکایت منتشر نموده، آمده است: تیم فولاد در این فصل در موارد بسیاری از تصمیمات اشتباه داوری ضربه دیده اما همواره با تیم داوری با احترام رفتار می نماید اما تصمیمات عجیب شب گذشته باعث شد تا این شکواییه تنظیم و ارسال گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3433

به "خبرنگاران باشگاه فولاد از داور مسابقه با نساجی شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باشگاه فولاد از داور مسابقه با نساجی شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید