ترامپ خواهان زندانی شدن نویسنده پرونده استیل

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس جمهور آمریکا خواهان آن شد که کریستوفر استیل، نویسنده گزارش نه چندان معروف پرونده استیل در سال 2016، به آمریکا فرستاده شده و زندانی گردد.

ترامپ خواهان زندانی شدن نویسنده پرونده استیل

به نقل از هیل، دونالد ترامپ در توییتی نوشت: این مرد باید مسترد، محاکمه و به زندان انداخته گردد؛ یک دروغگوی مریض که از هیلاری حقه باز و دی ان سی (کمیته ملی دموکرات ها) مزد می گیرد.

این توییت های ترامپ، چند روز پس از آن نوشته می گردد که یک قاضی در لندن، جایی که استیل زندگی می نماید، به شرکت اطلاعاتی استیل دستور داد بابت بعضی مطالب نادرست در گزارش 2016 خود، حدود 23 هزار دلار به دو بانک دار روسی غرامت بپردازد. در پرونده استیل، این ادعای به خصوص مطرح شده بود که دو میلیاردر به نام های پتر اون و میخاییل فریدمن، مبالغ بالایی پول غیرقانونی به ولادیمیر پوتین- زمانی که تصدی سمت معاون شهردار در سن پترزبورگ را بر عهده داشت- پرداخته اند.

استیل که پرونده او از سوی رقبای سیاسی ترامپ منتشر شد، مجموعه ای از ادعاهای جنجالی اما غیرقابل اثبات را منتشر کرد؛ به ویژه این ادعا که پوتین در انتخابات 2016 بر سر مصالحی با ترامپ به توافق رسیده است.

بعضی مقامات گفته اند او ممکن است گول بعضی اطلاعات نادرست روسی را خورده باشد، گرچه استیل از صحت پرونده خود دفاع نموده است.

این سند به موضوع داغی برای جمهوری خواستار کنگره و دیگر متحدان ترامپ بدل شده که معتقدند اف بی آی در تحقیقات بعدی خود درباره مداخلات انتخاباتی روسیه، بیش از اندازه بر ادعاهای استیل تکیه نموده است.،ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3245

به "ترامپ خواهان زندانی شدن نویسنده پرونده استیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خواهان زندانی شدن نویسنده پرونده استیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید