اسامی 40 شهر ممنوع السفردر تعطیلات نوروز

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت برابر آخرین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن توصیه به پرهیز از سفرهای غیر ضروری در صورت ضرورت به سفر، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و سفر به سایر شهرهای گروه زرد و آبی بلامانع است؛ همچنین خروج خودرو با پلاکهای بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی نیز ممنوع است.

اسامی 40 شهر ممنوع السفردر تعطیلات نوروز

به گزارش جماران، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین شرایط جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک روان و بدون مشکل در جاده های کشور در حال جریان بوده و به جز جاده شهداد- نهبندان و خرم آباد- پلدختر بقیه جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است. وی گفت: در برخی از جاده های کوهستانی استانهای شمالی بارش پراکنده باران گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی از پیش بینی و هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و گردوخاک برای استانهای شمال غربی، شمالی، مرکزی و شمال شرقی و هرمزگان و بروز پدیده گردوخاک و کاهش میدان دید رانندگان در جاده ها خبر داد.

وی گفت: برابر آخرین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن توصیه به پرهیز از سفرهای غیر ضروری در صورت ضرورت به سفر، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و سفر به سایر شهرهای گروه زرد و آبی بلامانع است؛ همچنین خروج خودرو با پلاکهای بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی نیز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان نمود: محدودیت های تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد کماکان در تمامی شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور بیان نمود: در استان های البرز و مازندران در محور کرج-چالوس محدوده جنرال مکانیک که به دلیل سقوط بهمن مسدود شده بود، بازگشایی شد.

سرهنگ احمد شیرانی افزود: در استان مازندران محور هراز جهت شمال به جنوب محدوده تونل شماره 6 به دلیل ریزش کوه مسدود است.

وی با بیان اینکه شرایط ترافیک سایر جاده های کشور روان و بدون مشکل است، گفت: در برخی از جاده های کوهستانی استان های شمالی بارش پراکنده باران گزارش شده است.

شیرانی به شهروندان توصیه کرد: ضرورت دارد شهروندان به پرهیز از سفر در شرایط نامناسب جوی توجه داشته و در صورت ضرورت سفر ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، زمان بیشتر برای رانندگی و کاهش سرعت و توجه کافی به جلو اقدام به سفر کنند.

شیرانی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) در جریان آخرین شرایط جوی و ترافیکی قرار گیرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6723

به "اسامی 40 شهر ممنوع السفردر تعطیلات نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی 40 شهر ممنوع السفردر تعطیلات نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید